Mundiarre´

Det finns ju nåt som heter mundiarre´ diagnosen på mig är hjärndiarre´ jag har så mycket jag tänker på som jag skulle vilja berätta för er , sånt som rusar genom skallen , kanske är tur för er att ni slipper läsa ALLT jag tänker på ;0)
Men ibland får jag hjärnförstoppning också ...

Lilla k följde m bästis hem så jag fick steka blodpudding till middag - mums tycker jag det tycker inte lilla K !
Mamsen ringde idag och kom m ett jätteroligt förslag- jag hoppas hon kan genomföra det !!!
Kom med ett förslag till syster och systerdöttrar men det var ingen hit alls... jag föreslog att vi skulle ha godislöfte och bara tillåta popcorn och glass, men att påsk och tårta skulle vara frizon, att vi skulle ha minst en två friskvårdstimmar per vecka förutom skol/ jobbpromenader och att vi skulle hålla det till i augusti...
Jag hann inte säga nåt mycket förrn jag var nerröstad av tonårsbrudarna... Ja ja - jag kör väl på själv då !

Däremot messade äldsta systerdotter att hon ska på marknan och behöver pengar så hon kan GÄRNA vara barnvakt i veckan - de skulle hämta lilla K i slalombacken i morgon , DÅ KAN NÅN ANNAN TJEJ FÖLJA MED HEM SÅ MAMMAN FÅR GÅ PÅ BOXiNG OM HON VILL !!!

Har delat ut kedjebrev i kväll jag har ett kvar t snyggL ett rätt bra kedjebrev tyckte jag ... men det är valfritt att vara med men då vill jag gärna veta ...
Trevlig lunch hade jag idag m najsiga brudar- är så skönt att komma ut och andas annan luft än jobbluft- även om jag tycker hårt mycket om mitt jobb !

I morgon ska lillak och bästis få åka på gamla dagis och hälsa på - gissa vilka som längtar !!!

På onsdag är det föräldramatch - jag skulle behöva benskydd- om jag ska vara med , men jag funderar på att erbjuda mig som speaker !!!






Kommentarer
Postat av: carro barro

jag tror jag har ett par benskydd,om du vill låna!

2009-02-23 @ 21:48:17
Postat av: carro barro

jag tror jag har ett par benskydd,om du vill låna!

2009-02-23 @ 21:50:46
Postat av: Emma

Jag vill också åka på gamla dagis och hälsa på... :P

2009-02-24 @ 05:23:16
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag stod i mål på en föräldra match. Ramlade på en liten kille och tog mig inte upp. Killen klarade sig, men värsta var att en pappa filmat mina förtvivlade försök att ta mig upp. Jag tycker numer att speaker är toppen;-)

2009-02-24 @ 19:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0