Meldoifestval

= nja ingen dirket kanonfavvo - eller vad tyckte ni ???
Jag gillar faktiskt Carolin af Ugglas, men det är fel forum, vi tyckte låt nr 1 var bra !!!
Okej Alcatraz var väl halvgodkänd ...           Jag vet vad de heter !!!!

Jag har ont i halsen BLÄ

Mina killar har det kanonbra ! Jag är så glad för deras skull att jag nästan skulle kunna gråta en skvätt!

Men fatta vilken rövare nån drog idag - hm fattar inte hur man har mage ! Bra gjort av du som tog tag i det ! Jag är impad för vi konstaterade att det är definitivt inte första gången !
Jag menar - pengarna går till en förening , till ungdomar ... Plankan var en film ...¨

Räkpaj och skink och broccolipaj t middag, melodifestival m goda vänner , goda kladdkakemuffins som Mejans L bakat MUMS vad mysigt vi haft det ...
Men jag längtar t killarna kommer hem !









Kommentarer
Postat av: Rebecca

på riktigt, caroline af ugglas???

2009-02-09 @ 16:04:48
URL: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0