jabbadabbadoooooooo

Jag blir gaaaaaaaaaaalllennnn
Datorn är segare än segast... måste göra nåt åt den innan den brakar ihop ...
jag är tröttare än tröttast och humöret är därefter ....
 Det är Måndag hela dagen.
Ett sammanstötande  med två av dem som inte står högt i kurs gjorde inte dagen bättre.

Och så dessa jädrans pinkfläckar överallt ,jag ser gula fläckar var jag än tittar kiss,kiss kiss jag blir tokig , kom på jobbet i morse.Parkerade bilen där jag brukar , måste köra nära väggen så motorvärmarkabeln ska nå- det är JÄTTEkallt ute.
Och där precis i hörnet på huset där jag måste upp i snödrivan för att stoppa in kontakten i väggen där är det en STOR gul hopfrusen pöl
Precis där jag ska gå GRRRRR
Det syns mycket väl att det är en fullvuxen människa som stått där och släppt sin &"(/&#¤%/%¤  lös .
Jag fattar inte det är som när hundar markerar revir - överallt.

 

Det är ofta karlar ( jag har mycket svårt att tro att kvinnor fått till det så upp i snödrivan , de skulle måsta sitta I snön för att göra den kissgropen ?!och så förfryser man ju lillstjärten) står och pinkar mot husväggen och i snödrivan bakom mitt jobb.
Jag blir så sur, kan man inte gå undan en bit bort ? Där det inte är folk som ska vara ? Mot hundburen som står där så kan man ju alltid skylla på hunden ?!



Det värsta är ju alla dessa gula fläckar i den fina vita snön, att ungarna inte ska kunna leka i snön

Nej nu blir det kissförbud runt byggnaden, ska skriva stora plakat och sätta upp, demonstrera, skriva insändare och ringa till radion,tv och tidningarna .
Den gamla devisen "Ät inte gul snö " måste plockas fram
Tvinga männen att krypa till korset, de måste sitta på toaletten när de ska pinka - stående pinkare är strängeligen förbjudna och utomhus är straffet dubbelt så hårt .


Skotta bort alla gula fläckar och potträna hundarna hädanefter ...

Visst skrev jag att jag är trött......
det blir mycket dravel då ....

Vi har gjort om lite på jobbet idag och det blev nog rätt bra - jag är nöjd själv .... Det är en bit på vägen ...

Kommentarer
Postat av: ÅM

Jo visst märks det att du är lite trött, men... jag håller faktiskt med. Hatar kiss överallt!! Från djuren är väl en sak, men när karlar inte kan välja bättre platser, då blir man arg!! Väntar med späning på demonstrationen ;o)

2009-02-17 @ 08:53:19
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0