Instinkter

Jag fick kämpa hårt igår... för att stå emot mina ursprungliga instinkter.... Ibland finns det saker som skulle behöva sägas .... eller saker som skulle behöva fram i luften ... för att bearbetas... och åtgärdas...

Ett av exemplen är typ när min storK är och spelar hockey och mamman vill hjälpa till så - agerar jag hejarklack och skriker och hejar för att  hjälpa till och få fart på spelet ( om det hjälper vet jag inte Stork påstår att han inte ens hör mig , vilket folk i min omgivning har VÄLDIGT svårt att förstå ) - men hur som helst det var inte riktigt läge i går - det var tyst och lugnt och alla applåderade när målisarna gjorde snygga räddningar - ingen som skrek och hejade alls - det var väldigt jobbigt för mig och mina instinkter ! Men jag klarade det !!!
Det var nåt sorts breddläger för att börja titta på spelare från Västerbotten inför tv-pucken om ca tre år. Vad jag förstår .

Kallt i Malå ishall - och dyr pizza m vatten i Malå , jag kan gärna betala 70 kr för en god pizza även om det är i överkant möjligen, men jag har nog ALDRIG betalat 26 kr för en kanna med vanligt kranvatten ???!!! Men jag tjafsade inte ...

Kallt på vägen hem också - -26 g i Sandsele ...

Idag är det jobb och nån sorts intervju och sen är det förhoppningsvis helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0