Grymt

sa grisen - och jag med , jag fick slå så hårt jag ville , mitt i solar plexus, jag tänkte på alla gånger jag fått en box i tuttarna så nu gav jag igen (och jag gav igen för allt annat jag var ilsk på bara för att jag fick )  - skönt !
( sen att det var en bensparkmits emellan det gjorde inget - jag ville ju inte göra illa )

Lilla K på skidskoj- stenkul - hon och kompisen E C åkte liften upp tillsammans själv för första gången - självförtroendet växer ! Det var bara synd att vi mammor stod och frös ! Men vad gör man inte !? Sen fick vi se ideerna på hur det kommer att se ut i backen framledes ... jättekul bara det händer nåt snart !!! Men det verkar ju vara på G!

Har hunnit med bokslutet för föreningen som ska vara klart NU också skönt - hatar att ha saker hängande över mig...

Killarna är lite nervösa - de ska ju ut på äventyr som jag berättat om tidigar e- de ska få flyga
 
ner till Stockholm själva på fredag eftermiddag - där möts de av J som tar hem dem t bästaste  A  där de ska få tillbringa helgen tillsammans med dem i stora huvudstaden och se på Hockey



, de har önskat Laserdome, kanske nåt mer skoj - vi får v se vad värden och värdinnan hittar på !?

Jag är också nervös - mina småkillar ... men det kommer att bli skoj f dem !
Sen flyger de hem på söndag igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0