Grrrr

Morr spott fräs - så kändes det idag - Jag är ingen bakåtsträvare i vanliga fall , men i det här fallet så känns det som GRRRRRRRRR
Men det ger sig , vi kommer nog överens till slut hoppas jag , annars vänder vi oss åt annat håll !

Håller precis på att göra färdigt f att hämta storK m kompisar så de ska få i sig en korv innan vi åker tíll Malå ...

HAr skikat ett mail om en grej idag så nu väntar jag ivrigt på svar- kan vara av betydande karaktär ... för vår familjs framtid  .... och fritid ;-))

Stina nu måste du bestämma datum - vi håller på att ha slut i ställen m rött och vitt ;0)
Eller okej koncentrera dig på 9 mil du !!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja, tänk om det vore så väl...att jag kunde koncentrera mig på de nio som väntar. Inga pjäxor eller skidor i sikte och nu har jag väntat länge. Kommer inte att bli tid att åka in dem, suck... Tur jag har god sparring. Anna är på!!! Hinner förresten inte tänka på det. Just nu tar jobbet all tid o kraft :§ Vi sa ju sportlovsveckan sist vi grunnade på det röda goda så nu skriver jag det; 4:e mars kl. 18.30 Får be Mejan mejla för hon har bättre koll...

2009-02-12 @ 22:55:05
Postat av: Anonym

Men kvinna det låter jobbigt där borta =(



Hoppas allt löser sig



kram trevlig helg

2009-02-13 @ 13:59:16
URL: http://evalottastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0