Bläsch

Lite så känns det .... som att jag har saker ogjort som skulle behöva göras...
Jag har en tendens att bara göra det som är roligt för stunden...
Har lite ont i magen för ouppklarade saker- varför ska sånt ta sån energi?
Jag måste lära mig koppla bort och inte bry mig - ibland är jag rätt bra på det men nu är det en svacka...

Har i alla fall träffat två coola damer för lite resplanering.
Sen var det hockey- Guess what , Storuman vann ! Lattjo-skoj ! 11-3 tror jag slutställningen blev. Surprise satt på hockeyn - lurad man känner sig då !?
I natt har jag fått en inbjudan att sova över hos en kompis - mys !
I morgon kväll är det storK som ska sova borta.

Jag undrar om jag retar upp ibland ?! Fast jag inte vet varför ?! Jag - jag vad ska jag säga ?! Säg till om det är nåt som är fel!




Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag är en riktigt stor överraskning ;-)

2009-02-19 @ 10:33:52
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0