Besök

Japp idag har jag haft besök- arbetskompisen frågade i går var min vän Mejan var -  hon är ju aldrig här på kaffe nuförtiden .
Men hon går ju skola - hädanefter kommer hon bara när hon ska träna att sätta nålar och ställa diagnoser på oss - tror jag. Vad jag hade för sjukdom idag vet jag inte men hon var då här på kaffe en stund i a f. Möjligen artrityr firituos
Men vi får väl se vad hon säger !?

Sen efter lunch kom det mera besök- trevligt med "nya ansikten" som är ute på presentation. Jag känner dem - men kanske inte så mycket i deras yrkesroller.
Lite allmänt surr om Nuläge, framtidsläge och önskeläge kanske man kan sammanfatta samtalet med !
Hamnade på lite annat surr också - bland annat blodtryck och blodvärde.

Nån blev yr i skallen och fick lägga sig ner på golvet - stackarn. Hoppas människan ifråga hämtar sig. Det hade inget m besöket att göra men ...

Sen är min pradroll just nu Nanne GRönvall som sjunger "Avundsjuk- jag är så avundsjuk " Min arbetskompis befinner sig i detta nu i Vietnam på semester !!! Hoppas de har det bra där borta bland alla ormar, insekter, flygfän, värme ( Oh my god ) och jox...
Vi har minsann -28 g kallt Det ni !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0