Åkej



Yo man !
Spexarkillen i farten i mosters nya snygga brillor ! Snygg som få ;-))
Lilla syster ville också vara med och prova -



Apropå förra inlägget - här är en sida om värdskap

Värdskap är ett vackert ord. Ett ord som andas både "välkommen" och "låt mig få ta hand om dig". För oss betyder värdskap - konsten att få människor att känna sig välkomna. Värdskap känns i hela kroppen. Det är upplevelsen av engagemang, att någon bryr sig och att jag som gäst är både viktig och värdefull.

Denna konst kan utövas av alla, oavsett vad ni har för relation till varandra. I värdskapets värld ser vi alla som gäster. Och finns det en gäst, finns det även en värd, en värd som kan bjuda på ett gott värdskap.

Äntligen , äntligen fick jag in en femetta - mitt i nyllet med en av paddarna på svepet- men det kändes inte så bra... Så det vill jag inte göra om Jag är rädd om min partner så det var faktiskt bara en olycka
även om jag har några smällar att dela ut om det ska vara nån rättvisa här i världen -men hon såg ut att klara av det !


"incidenten" då , ja vi får vänta och se, ska prata med lite folk för att höra hur vi ska agera...
Inte lätt att veta hur en slipsten ska dras alla gånger ...Tack och lov att Storuman är litet ...
Men men, det är inte skoj kan jag säga - för nån ...

Förresten, vi har visst blivit tilldelade ett tredje pris...
Jätteskoj !

Och det tror jag var allt för idag- pust ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0