<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Håll mitt hjärta Håll min själ
Lägg mitt huvud i ditt knä
Säg att du menar
och vill mig väl
Håll mitt hjärta Håll min själ

Som jag väntat alla år
Du kan läka mina sår
Ta mina händer och gör mig hel
Ta mitt hjärta
Ta min själ

Håll mitt hjärta Håll min själ
Låt mig bara stanna här
Så allt jag ber dig allt jag begär
Håll mitt hjärta Håll min själ
Håll min själ

Alla hjärtans dag i morgon - glöm inte det , ta vara på era hjärtan , era hjärtans kära och er själva!
Kram från mig !




Förresten - jag har blivit erbjuden ett extraknäck, bara tillfälligt - jag är lite sugen , ska nog överväga det!

Kommentarer
Postat av: carro barro

du har så rätt, det viktigaste är kärleken och omtanken om varandra

2009-02-13 @ 23:16:44
Postat av: Helena

Ja jag tycker då om den här dagen i alla fall ;) Kunde inte börjat bättre!

2009-02-14 @ 14:58:12
URL: http://helenahaegglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej anna var till tjejen på ica och hennes väska var så bra som du sa den innehöll allt. själv fick jag låna lite linement......

2009-02-14 @ 17:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0