Succeeee !!!

Jo då vi ha haft fest hela dagen ! Synd att du inte kunde komma Linnea - men jag lovar det blir fler fester - på ett eller annat vis !!!
Vi har haft en trevlig dag med mycket folks om fikade och surrade, handlade, tävlade och vann !

Sponsorstolarna fick vinnare, den andra tävlingen fortsätter under helgen.

Hockeymatchen gick också bra, lilla K med bästis E C sålde en hel lottring på bara 20 minuter ungefär mycket folk och duktiga tjejer.
MellanK fick dela ut pris till matchens lirare, han var nöjd- mindre nöjd var lilla K som också tänkt sig hjälpa till men inte hann med...
Sen blev jag av med de fyra hockeylotter jag fick i min hand- hann inte ens köpa en själv men jag får ju minst fyra till - så kanske jag kan hinna få en.
Var förbi pinglan H S en sväng med lite filmer - krya på dig tjejen - så vi får dricka lite glögg snart ;0)
Nu är vi lite sur i den här familjen för IDOL har blivit konstigt - de glömde rösta på Erik och Tove - det var ju dom som skulle sjunga i final - och Erik skulle nog vinna men Tove är den som skulle gå långt- det brukar ju vara så ...

Jo jag är lite hemlig- jag vet Lina - men i det här fallet kan jag inte säga så mycket på bloggen just nu - det handlar om nåt som jag gillar och som jag har gemensamt med Linda och Lovisa och Maria ...
Men som sagt vi får se !

Sen kan jag avsluta med att säga att vi är faktiskt glada just nu också - för storkillens skull.
Han är riktigt taggad igen och blev sporrad ännu mer när vi fick ett glädjande besked angående helgen den 19-20 december.
Det är roligt att det gått så långt - även om konkurrensen är hård och det kanske inte fortsätter längre så tycker han det är roligt. Och då är jag glad !
Ids inte säga så mycket mer om det - ni som är inblandade vet vad jag pratar om och ni andra - det handlar om favvosporten - Hockey.

I morgon ska vi försöka vara lite "bakfulla" Rocky Road, småkakor, knäck kanske vi kan få till ???

Kram kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0