Ont

Ont det gör ont det gör ont trallalaladi di dam da di dej ...
Jag har ont i kroppen efter snöskottningen här hemma - det snöar hela tiden, och jag skottar och skottar - eller okej... det hände  nåt igår som nog är det som ställer till det mest ...
Jag halkade nerför en kall isig hård trätrapp i mina fina men dock sorgligt nog superhalkiga stövlar - så min rygg och min ädla baksida fick sig några fina kyssar... AJ så ont det gör !
Men sen åkte jag hem och sov - skönt efter en trevlig kväll m surr och gamla godingar som spelades på skivspelare. Skoj !
Och dagen idag har varit skön, sett lite tv och sett sista delen på Läckbergs Stenhuggaren på SVT play. Det gillar jag ! Att man kan gå in och se program som man missat på datorn ! Rekommenderas!

Sen MEGAgillar jag att vi har köpt in oss på reklam på JuniorVM i hockey - för ni ser väl att det är ESSO reklam överallt ! Skoj skoj att lilla vi i lilla Storuman är sooooo international so they want us in tv i Canada ! ;0)

Och sen gillar jag att det bär iväg till Umstan i morgon, ska se om vi hinner shoppa lite, killarna ska köpa sig slalomhjälmar - vi ska även kolla slalompjäxor men jag tycker de är svindyra att köpa nya- och svåra att köpa på annons... men det får lösa sig snart! Och jag vill shoppa lite kläder- eller egentligen vill jag ju shoppa mycket men jag ska vara snäll med min plånbok !!!
Vi blir kvar på kvällen eftersom det är hockey för storkillens hockeylag - så håll alla tummar att det ska gå bra !


Kommentarer
Postat av: Hera

Tänkte samma sak idag! Att gu vad SVT play är bra...fast jag ser det på tv:en. Jag såg senaste på spåret plus ett av sommarpratarprogramet (det med Kajsa Bergqvist, Helena Bergström, Hans Rosling..och två till. Hade tänkt se stjärnorna på slottet (det med Ranelid)...men hittade faktiskt inte det...såg däremot på datorn att programmet "under ett täcke av snö "fanns...rek.varmt :)

2009-12-27 @ 23:19:28
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha så kul i Umet, och kör försiktigt!!!

2009-12-28 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0