Helt slut på

Både i hjärtat, själen och hjärnan - samt kroppen !

Det finns hjälp att få för den som är sjuk ! Vi hoppas på det bästa och håller alla våra tummar och tår !

Min hund Sivan är åter - hon hade nåt trevligt inne i skogen som hon jobbade på - tack bästa svåger som hjälpte oss/ mig att leta ! Storkillen var VÄLDIGT arg när jag kom hem och hon rymt inte bara en gång utan två ! Men som sagt nu är hon åter !
Jag hade precis varit på pass m M R - häftigt bra ! Skönt att ha gjort det även om man som jag sa först är helt slut på !
Det rensar !

Sen är det mycket runt om oss just nu ! Men jag trivs rätt bra med det faktiskt ! Det flyter på !

Ett stort tack till datateknikern som hjälpte oss ikväll - du är guld värd !!! Nu slipper jag storkillens dator i köket !
Tackelitack tack !!!

Sen är jag lite trött och sur !

Jag ogillar å det grövsta illasinnat skvaller som inte har nåt syfte att bygga upp nåt bra alls sånt som bara är för att skada, sen ogillar jag när folk ger ett intryck av att vara trevliga rekorderliga och hyggliga människor men som helt plötsligt förändrats och blivit nåt helt annat - eller har man inte sett vem det är man har att göra med ??!!
Jag tycker det är riktigt trist när man känner att man tappar förtroende för nån som man trodde att man kunde lita på, nån som inte kan stå för det man säger utan som pratar massa strunt !
Jag hoppas att jag har fel, att jag som tror på människors goda ska få se förändringar på sånt som just nu inte fungerar.
Man pratar om att våra barn ska lära sig hövlighet, vänlighet, att ta hand om varandra, att inte ljuga och förtala, att vårda relationer till andra människor, att behandla varandra med respekt och att man ska vara ärlig - men när inte vuxna i deras närhet gör det - vad händer då ?!
Nej som sagt - jag tar det med den det berör när det passar - för jag tycker också om när man är rak och ärlig mot varandra!

Ja som sagt jag är lite sur - men jag hoppas att det förändras - att det visar sig att jag har fel!!!

Sååååå till dess - ha en bra kväll med mycket kärlek ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0