Tjo vilket svammel ...

Jag är lite trött nu ... med ... som i morse - men jag hade en tanke bakom mitt svammel- jag fyller inte år idag - men det var andra som fyllde år !

Vill ni höra om min dag ? Om inte  - hoppa över till nästa stycke !

Jag gick på jobbet vid 7 , försökte jobba undan lite, sen kom Maken hem från LSE flygplats med datasnubben som är skicklig på att montera in nya kassasystem, så nu är det på plats för lite övningskörning- spännande nanting, det är ju en månad kvar tills det ska bli nytt men det händer saker hela tiden ! Bakom ridån s a s.
Nytt kassasystem nya best.rutiner nya spännande saker varje dag ! Skoj !
Lilla K åkte som tur var t vännen i Stensele och fick en hel dag med lyx, fika på bryggan, båttur, pyssel , pärlplattor, bad, tvtittande, middag m.m Tackelitacktack !!!
Jag var nån sväng på ladan och nån sväng med Sivan lite här och lite där. Kl17.30 hade jag skallen full m nya datakunskaper så då tog vi paus.
Det blev en sväng på badet m lilla K som trivs som fisken i vattnet! (ha ha )
Sen har vi varit på folkhög, surrat, fikat och sagt godnatt till brorsorna !

Nu ska jag snart erövra min sköna säng som för närvarande inhyser ett stycke sexåring som påstår att det är ensamt att sova i sitt rum... MYS !

Mer blev det inte idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0