Skön helg

Men i veckan smäller det , det är nu dax för oss att bli en automatstation,  det betyder ingen kassaförsäljning av bensin, men vi kommer att bedriva butik och verkstad i samma omfattning!
Och pumparna finns kvar där ute - vi hjälper naturligtvis till med tankning.
Allt kommer att vara ganska som vanligt, med samma vanliga trevliga! personal ( jag tycker att mina arbetskompisar är väldigt trevliga !!!) och samma öppettider
Däremot är det fullt upp med att flytta om och fixa till så det kommer att bli lite nytt i hyllorna nu framöver!
Sen har vi ett annat arbetsnamn och en annan logga - det kommer ni att få se i veckan nån gång!

Dessutom är det snart älgjakt och småviltsjakten pågår redan nu så det kommer att bli en hel del fullt upp framöver !
Idag fick jag dessutom äran att komma med i ett jaktlag till !
Kul - det blir mest småvilt som jag kommer att försöka hitta där - förhoppningsvis med hjälp av våran eminenta Sivan , kanske kommer jag även följa storKillen med älghunden !
Tack för att jag får förtroendet att vara med i ert jaktlag !

Lilla K har lekt med bästis hela dagen och jag har rensat svamp.
Som mycket annat så är det roligt att plocka svampen - men rensningen kunde jag hoppa över !

Få se om det blir mer svampplockning i helgen !

I morgon är det måndag !







Kommentarer
Postat av: Hera

Spännande! :)

2009-08-31 @ 14:21:20
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad spännande det kommer bli! :-)

2009-08-31 @ 14:27:55
URL: http://jonssn.blogg.se/
Postat av: Lina

Oh, spännande värre!

2009-08-31 @ 18:36:36
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0