Resan har startat

Japp ungarna och jag  började färden i morse kl8.30- vi skulle till Lycksele för första stoppet där, ett möte med någon som ska hjälpa oss med nåt vi helst skulle vilja slippa ...
Men mötet gick bra - så långt lättade en sten från hjärtat... sen får vi se!

Vi kom fram till att Maken skulle möta upp i Lycksele - för vidare färd mot umeå och lilla mor.
För att fördriva lite tid så löste vi in oss på skogsmuseumet, barnen var inte överdrivet pigga på iden , men jag var inte sugen på att springa på stan så det blev så.
Vi hade några trevliga timmar ungarna körde lite skogsmaskin och vi kollade film om flottning.
Sen kom maken och vi landade till slut i Umeå hos lilla mamsen, fick middag och nu är vi såååå trötta allihopa så det blir snart sängen och i morgon kväll sent bär det iväg till det varma landet !
Spännande värre!

Vi funderar lite hur det går med hundarna, huset och allt vi lämnat över där hemma ... hur det går på jobbet där inte allt är klockrent än men jag hoppas det löser sig, funderar även lite hur det ska funka m storkillens gipsskena som inte riktigt sitter fast som den ska - tycker jag men framförallt - vi funderar på allt skoj vi ska få göra under veckan som kommer !

Hörs !

Kommentarer
Postat av: hund- och husvakten

Skönt att det gick bra i Lse iaf... oroa dig inte över hus och hund, vi har det bra jag å Sivan. Hoppas ni får en kanonsemester =)

2009-08-11 @ 21:30:48
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Men så trevlig värd på flygplatsen i Umeå som ni fick där i slutet på 90-talet fick ni väl inte idag ? :-)

2009-08-12 @ 07:53:10
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0