Tjohej

Vilken dag - boxingen var härlig - det riktigt sjöng om oss där vi drog fram som värsta chicksen, vi var bra !
Men så var jag laddad oxå efter den här dagen !

Lilla K går omkring och önskar sig hjärnskakning - hon har minsann sett Madicken där Madicken fick jättefina presenter när hon fick hjärnskakning efter att ha hoppat från vebotaket i önskan att kunna flyga... jag gömmer stegarna här hemma hädanefter . Man vet aldrig !

Hon har humör som en tonåring den här bönan , igår var hon hos pappan på jobbet och jag ringde hem henne, tänkte inte mer på det - hon kom hem en kvart senare och skrek utöver sig att vi var så dumma - hon ville minsann inte komma hem nu, hon ville vara kvar på " jobbet" och komma hem senare.
Jag fick höra idag att hon fått ett utbrott när hon skulle bli hemskickad, hon hade stängt in sig på toan och bara hållit för dörren, pappan hade fått bära ut henne t bästis bil, de skulle vara snäll och skjutsa hem henne.
När hon kom hem och klev ur bilen sa bästisens pappa, Hej då , vi ses en annan dag - då skrek lilla K utöver sig, NEEEEEJ ALLLLDRIG MEEEEERRR HEEEEJ DÅ!

Gud vad ska bli av henne , general i det militära möjligen - hon brår på sin mor när det gäller både röstresurser och humör.
Stackars karl som ska få den där - brukar maken säga ibland, men det har ju gått bra för honom , han har det väl inte så dåligt brukar jag säga- då muttrar han bara nåt ...

Så här ser min nýa hund ut ungefär ;

 

Godnatt

Kommentarer
Postat av: ÅM

En sån söt lite vovve =) Ja dessa underbara flickor ;) Jag har också en som är ganska bitsk ibland och har ett hemskt humör. Tror hon brås på sin mamma hon också ;o)

2009-04-29 @ 10:07:48
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Hera

Vad sööööt...men vad liten den är ;)

2009-04-29 @ 18:11:57
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Helena

Ifall lilla K önskar sig en hjärnskakning så kan ja ju berätta för hon hur sånt känns :p Ja håll på å ha några sånna på min skadelista...

2009-04-29 @ 22:32:54
URL: http://helenahaegglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0