Sörprajs

Fick de tydligen i Brittiska Talang 2009 när Susan Boyle klev upp på scen ...
I´m impressed !
Ståpäls direkt !
Går inte att lägga in som film men länken får ni här - Ståpäls !

Cykla är härligt - ska se om jag får fram min i kväll, barnen cyklar för fullt !
I löv it ! Speciellt när solen skiner - det är minusgrader under natten och ganska kyligt i luften under dagen - men härligt i solen !

När vi gick hem från skolan Lilla K och jag så träffade vi en mäkta imponerad kattägare - katten hade nämligen jagat en räv från stugtomten i helgen som var !
Synd en sån gång att kameran inte är inom räckhåll !

Hörde om killen som reser och skulle vara borta ett år - nu har det gått bara några månader och han kommer hem snart - han har sett och gjort allt, så nu är han less - härligt tycker jag ! Att man kan bli less och upskatta hemma är ju så skönt ! Det betyder att vi har en hel del här som inte finns nån annan stans - så är det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0