solen skiner

och det är en härlig dag !
Jag känner mig så pigg och det är härligt !
Jag jobbar och jobbar , men har mellan varven hunnit dricka kaffe med två av mina fina vänner och min fina vän/syster !

Jag vill åka ner och hämta min fina bil få se när jag hinner det.
Jag håller på med semesterlistorna och extrapersonal, måste nog tänka och fundera mycket mera ...
Men jag fick ett glatt besked idag , som jag räknat med men inte riktigt hade koll på , hon jobbar i sommar oxå - kanon !
Men så ringde en av jobbarkompisarna och var sjuk- stackarn lät som det jag hade förra veckan, ont i kroppen och allmänt skitdålig . Hoppas på snabb krya-på-sig ! Och då ryckte klippan in - eller en av dem , vi har faktistk bara klippor på mitt jobb ! ( Nu låter det som jag smörar, men Maken brukar säga att sanningen ska man tåla höra - och det är sant )

Har fått titta på bildspel.... känns ... jag vet inte , måste titta fler gånger ! Det känns så onödigt , slöseri med naturens finaste gåvor ... och så fruktansvärt ledsamt, men ändå så vill man -titta ...och känna ... och önska att livet kunde var annorlunda ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0