Skär torsdag

Ja det känns som man gått genom en mangel och ändå har nog inte jag sprungit mest på jobbet idag... Men det är roligt när det är mycket folk och alla är oftast glada och trevliga !
Det mesta har flutit på och vi har nog skött oss bra tror jag ?!
Men ingen som kom in och sa "Blåkulla nästa " så nåt kaffe fick jag inte bjuda bort -  vi tar ett nytt försök nån annan gång.

Hämtade hem lilla K från Systeryster - en febersjuk liten K ... Jättetrist eftersom vi skulle bada i morgon och ha trevligt med alla vännerna... Vi hoppas hon kryar på sig och att det inte blir nån fler sjukling här!
På Söndag blir det knytis - hoppas på en trevlig kväll i glasda vänners lag !

Så roligt idag när det kom in massa folk man inte träffar så ofta, bara synd att man inte riktigt hinner surra ...

Fick en grej av barnens farfar idag som gjorde mig så glad - har önskat mig sån . Ska se om ni får en bild i morgon .

Tesällskap ikväll och sen kom min söta lilla mamma som jag längtat efter - så nu ska jag knyta mig för att orka med resten av helgen - jobb, utflykter och umgänge !

Ha en fortsatt trevlig och skön påsk - och ta hand om er själva och varandra ! Puss och kram på er !


Kommentarer
Postat av: Lina

Neeeeej, jag glömde ju säga "Blåkulla nästa". Kaffe var jag inte sugen på, men en mazarin. Jaja, nästa år.. ;-)

2009-04-09 @ 23:12:28
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0