repris och födelsedag

Repris på talang ser vi just nu , medans vi plockar ihop för att dra hemöver- vädret är inte så super, vaknade i morse av regn på taket. Men vi njuter av ledigheten ändå !
MellanK går runt och muttrar att vi måste träna, vi ska hitta en låt som passar, planen är att vara med på talang , jag ska sjunga och han ska - det vet han inte än men nåt ska han göra medans jag sjunger, masken, moonwalk, trolla, jonglera, dansa  m.m m.m  !?!
Jo jo då skulle vi roa eller ?! Skulle kanske sjunga Mamma MIa surrade han om nyss - om jag kan sjunga ??? Näej inte så särskilt bra .... Måste man kunna det ?

Vi väckte Maken / pappan med sång?! och paket , han har sin födelsedag idag och fick ett duschmunstycke där man kan ställa in olika strålar, en slickepott och tussar till dammsugarmunstycket twinner. Precis vad han önskat sig, och vi hittade det i Hemavan på järnaffären i går.
Vi var en runda i Tärna och en runda i Hemavan och letade en softshelljacka t lilla K Hittade ingen , däremot hittade vi kompisar i Västansjö som bjussade på Whiskey, Cognac  och Kaffe för hon (mig) som körde !
Vi gjorde grillpremiär på eftermimddagen -- åh vad gott det var , älgkött , potatisklyftor, sallad och kantarellsås.

Fiskade lite emellanåt och bara njuter ... Men som sagt nu är det snart hemfärd !

Kommentarer
Postat av: Monica

Kan det vara dom jag tänker på i Västansjö......

2009-04-27 @ 11:14:43
Postat av: Stannapanna

Jopp ;-) Det stämmer bra !

2009-04-27 @ 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0