Okej då

April april, jag har bara försökt vilseleda lite, det är ju en fyrbenting vi väntar på - som några av er helt riktigt gissat på.
Vi väntar på en Basset Fauve, som ska komma till världen snart , vi bara hoppas på att det blir en till oss - att allt går i lås !
Sen att jag har alla symptom tror jag hör till en vanlig stressad småbarnsmorsa;-)
Förutom senadragen de håller på att driva mig till vansinnets rand ... eller om jag nu är där redan !?
Som när vi simmade igår, jag fick sendrag i tårna och fötterna - på djupt vatten - fatta hur långt det kändes tills jag kunde ställa ner fötterna på bassängbotten och trycka allt till rätta ... Gaaa



Vinlotteriet i kväll, kanongott fika - vi hoppas på recept!? Kladdkaka m något gott uppepå som innehöll bl annant Lime och nån god röra som innehöll lax på mjukt tunnbröd. Men inte vann jag nåt - i vanlig ordning ...( inte du heller mamma )
Nej det blir fika hos HS IGEN nästa gång... ja ja jag har nog inte tur i spel i alla fall ...
Apropå mjukt tunnbröd-jag vill lära mig baka det ...
 Det brukade min mormor göra... Jag har till och med varit med när min mammas farmor bakade, jag var v runt 20 år och hon förmodligen runt 90!?

Förresten- jag har talat om för er några gånger vem som har den bästa Maken - och det är ju jag då ... men bara för att det ska i protokollet så har ju även han , för rättvisans skull, fått den bästa - JAG
Alltså - inte ett ord, inte en fråga, jag bara nickar och säger - javisst det går bra. Jo men så gör vi - precis som du säger ! Absolut , du har alltid rätt !

Jag ifrågasätter aldrig utan godtar ( nästan ) allt ... 

Hörde om nån som är sjuk, som kommer att få lära sig leva på ett annat sätt än vad nån är van... men vi håller tummarna för att det ska bli bra ! Det blir det säkert , men det kan ta lite tid att ställa om sig ...
Kram på er !

PS ; Jobbarkompisen klarade skrivningen på jägarexamen i måndags och "Stora" T S klarade ikväll !Jätteskojsigt ! Grattis grattis !!! D.S


Kommentarer
Postat av: ÅM

Jag har en fin bagarstugan med stenhäll, där kan man baka fina mjuka tunnbröd =)

2009-04-02 @ 15:34:36
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Stannapanna

Åh vad härligt ! Jag kommer gärna ;-)

2009-04-02 @ 19:36:48
Postat av: Hanna

Jag vann, jag vann, jag vann!!!!!!!!!! och jag brukar baka tunnbröd, lätt och roligt. Jag har dock bara gjort degen själv en gång, men det gick bra det med. trevlig helg!!!!

2009-04-02 @ 22:22:49
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: ÅM

Vi kanske skulle ha en "bakdag" hos mig =) skulle vara trevligt! Elda i ugnen, baka, surra och avsluta med pizzabak på hällen=) Hur låter det?

2009-04-03 @ 15:53:05
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: ÅM

Vi kanske skulle ha en "bakdag" hos mig =) skulle vara trevligt! Elda i ugnen, baka, surra och avsluta med pizzabak på hällen=) Hur låter det?

2009-04-03 @ 15:54:08
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0