Mitt hjärta

Gråter av sorg när jag läser om mannen som körde skoter och drunknade med sitt 12-åriga barnbarn...
Varför kan det vara så orättvist...
Vem bestämmer att just de människornas dagar är räknade...
Hur kan en tolvårig pojke måsta gå bort och lämna sina närmaste ...
hela hans liv är ju kvar- eller han levde sitt liv i tolv år - men det var för kort tycker jag !
Fruktansvärt !

Och därifrån till att konstatera att jag är kryare , mycket kryare, så där så man tror man är king of the world !
I can manage everything !

Klev upp, bäddade ruschade ner på bageriet för att shoppa frukostbröd, men det var ju stängt så jag landade på macken , fullständigt skakis... insåg att jag nog får ta det lite easy idag med !
Så nu har vi ätit god smoothies t frukost med rostade tekakor och franska Mmmmm Jag njuter !

Läste ut boken igår "Till min dotter i Frankrike" mycket bra - lite trög från början ,men sen var jag bara tvungen att läsa den klart !
SÅ nu ska jag hitta nån ny !

Bok alltså !

Få se vad dagen bjuder på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0