Måndag

Jag har faktiskt inte nåt skoj att skriva!

Jag har bakat, grejsat runt här hemma, hade tänkt mig ut på prommis men det hanns inte för Maken, storK och SJ var och kollade näten, lilla K var m kompis så hon behövde hämtning.
MellanK hade tydligen förgyllt dagen för busschaffis igår på pingistävlingarna, han påstod att mellanK var lite okoncentrerad, att det var lite förvirrat läge ibland, men det är så det är.

Ta bara senaste episoden;
MellanK var supersugen på att få vara med i Wild Kids så han ville åka på uttagningar, han letade på nätet och hittade datum, tid och plats; Luleå, 9 Maj kl 11 - Det här är ung en månad sen Okej sa jag , vi kör , jag skjutsar och vi bor på hotell, det kan bli trevligt.
MellanK har verkligen gått in för det här, han har tränat , funderat och fantiserat. Jag har hummat och peppat...
I fredags tänkte jag kolla lite närmare, så jag var ute på nätet och letade hotell, kollade andra aktiviteter m.m
Så tänkte jag checka så MellanK kollat rätt på tid.
Jag letade och letade, till slut hittade jag -. Mycket riktigt - uttagningar för Wild Kids i Luleå, den 9 maj 2008
Det blir ingen Luleresa!

Nu ska vi blåsa ballonger och finputsa sista innan morgondagens kalasande!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag läste att Maken, storK och SJ var och kollade NÄTET... Trodde för att tag att Maken blivit internethaj... Haha, vilka fantasier =)

2009-04-06 @ 21:43:27
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Linda

Men stackars mellankillen!

2009-04-06 @ 22:04:38
Postat av: Anna

Men blää vilken besvikelse, Alva laddar redan för wild kids, hon vill ju va med och att det är ett par år bort det har hon lyckats ignorera, lika mkt som att hon inte kan kvala in till lilla melodifestivalen =)

2009-04-07 @ 11:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0