hopp hopp hopp

Hur det kan bli...

Jag har fått massa uträttat idag , men så har jag nyss landat i min soffa...

Jag jobbade undan och startade en hel del på jobbet, jag gjorde några ärenden som skulle göras, jag köpte min bil ;-) Men den går inte köra :-( ( Fast det visste jag )
Jag satt lääänge och planerade en viss klassresa tillsammans m kompis, och vi upptäckte nåt könstigt fel vi gjort , men det gick att lösa ?! Tack och Lov !
Jag hämtade lilla K som varit hos bästis och haft jättetrevligt ( i vanlig ordning - maken funderar på att köra dit lite av hennes prylar... ) Vi åkte och hälsade på nån som vi träffar alldeles för sällan vad vi nu ska skylla på - men som alltid jättemysigt att träffas !
Sen kom jag hem och landade i soffan ...

Och nu funderar jag och funderar .... varför får jag inget svar ... nåt har gått tokigt tror jag ... det känns trist !

Men i morgon är det en ny dag med nya utmaningar och glädjeämnen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0