Fredag

Idag är det många som åkt till fjälls kan jag säga !
Det är alltid en trevlig säsong det här , bara lite tråkigt att vädret inte är så bra just nu, det varnas för dåligt väder även under påsken - men vad gör väl det huvudsaken att man har trevligt sällskap !
(Och kanske god mat ;-)
Och det verkar vi få, mormor och G, Sen kommer folk från södra sverige som vi hoppas få träffa !
Vännen har nån plan som vi hoppas kunna få delta i - stormiddag !

Å-M Jag är med på ditt förslag ! Verkar jätteskoj ! Vi tar det längre fram va ?

Vi har ätit gott ikväll, både middag och sen go´fika med tårta och glass hos födelsedagstjejen !

Hörde även i veckan att det är saker på G som jag och vännen kanske kan haka på - hoppas hon vill , jag saknar det MEGA  Även om jag fick agera personlig boxboll ibland, det bjuder jag på !

Markus FAGERvall på tv ikväll , jag och lilla K njöt , han är godis för ögonen ! Men jag nyper lite extra i Maken så att han förstår att det bara är ögongodis ... Jag har det godaste hemma ...

Ikväll fick jag se, men det blev inte klarare för det ...




Kommentarer
Postat av: ÅM

Japp vi tar det när värmen kommit längre =) annars blir det så svårt att få degen att jäsa ;o)

2009-04-04 @ 19:59:28
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Linda

Vad fick du se?



Är det träning på gång? Var var var??? =)

2009-04-04 @ 20:08:56
Postat av: Stannapanna

Å-M ; Blir jättebra ! Spännande !

Linda ; Jooopppp Korpen - Boxing, Step-up och core ;-)

2009-04-05 @ 07:35:59
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0