V 38 måndag

Redan v 38 - fatta vad tiden går !

Helgen i bilder

Fredagsmys i min ensamhet- alla var borta !


 

Älgjaktsmorgon- kroktjärn kl 7 på morgonen vindstilla och vackert



Försökte mata in köxiken och fota - mata gick bra - fota sämre !
Bara mina "fottren" kom med



På väg på cykel m min fina vindunksväska - som blev lättare vad kvällen gick ;-)



Tårttillverkning hos kompisen



Färdiga goda resultatet - och en sugen lilla K





På stallet ryktandes Bobo - Lilla K sprang omkring med en dynggrep i handen ute i paddocken och plockade skit medans hon ropade - Mörda bajset mörda bajset , Kompisen som inte riktigt hörde vad hon sa sprang bredvid och ropade - rädda bajset rädda bajset ;-)



En liten lycklig hästtjej , som satt sig upp och sa yiiiieeehaaaaaa - för så gör cowboysarna ;-))

En härlig helg - nu stundar en vecka som innehåller massa ... massa ....
Jag har nåt på gång som gör mig lite pirrig, hittade något i går på blocket, och som jag har väntat och funderat, få se om det blir något nu ... Hittade mera i morse så , jag ska nog ta tag i saken tror jag !
Få se om det blir något av ! Annars blir det nån annan gång !



Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu blir jag nyfniken! vad är det du har hittat på blocket?! :) sedan blev jag sugen på Ben&Jerrys! mums

2008-09-15 @ 14:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0