Tjosan

vad glad man kan bli !

* Barnvakt på lördag kan nog ordna sig om jag vill.... tror jag !? Om jag ska ut i älgskogen ...

* Besök i kväll av människor vi inte träffar så ofta ... Synd bara att det är så stressigt mellan jobb och middagar och alldelar

* middag hos systeryster m mycket surr, man vill inte gå hem  fast man borde ...

* I brevlådan ligger ; utbetalning från försäkringskassan efter tre månader...

* och bäst av allt - kallelsen t Ume lasarett på Astma o allergiavdelning för lungfunktionstest en dag och samtal m läkare dagen efter ....Jag har väntat ett år nu !

* Och allt verkar fungera kanon på jobbet - vilka duktiga och "braiga" jobbarkompisar vi har ! Kanon !

Lite tråkigare då att huvudvärken jag hade i morse tyder nog på att förkylningen tar om igen, har lite svårare i luftrören , slut på symbicort , ska ut i älgskogen där det är svårt att kontakta läkare och hämta ut recept på apotek, och nuförtiden kan man inte be nån hämta åt mig.... om de inte har fullmakt har jag förstått...
Så jag får leva på Oxis som inte har lika bra verkan på mig....

Men vad är väl en bal på slottet ...

Lilla K hos systeryster och killarna klarar morgonen själva så maken och jag får ut och jaga....
Härligt ! Hoppas på bra väder !

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att du äntligen får komma på lassa... å du vet ju vad som hjälper mot huvudvärken??? dubbla ipren, eller hur det nu var ;) God jaktlycka i skogen <3

2008-09-03 @ 22:21:27
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag säger bara.... E legitimation o in med alla recept på apoteket så kan du få medicinen hemskickad!

Kanon!!!

2008-09-04 @ 10:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0