swisch

Så är det Fredag i morgon igen , och vi drar t lycksele hela La famiglia
Ska bli hockey HELA helgen , och lite spring på marknaden hade jag tänkt mig.
Vi ska bo i stuga på campingen så det blir nog bra , gjorde det i fjol t allhelgona helgen De har jättefin camping !

Idag då ? jodå , jobb hela dagen hämtade lilla K som grillat korv på badsjön m fritids, hem gjorde middag och städade , tog reda på tvätt, tog bort färg på golvet - jag sölar när jag målar-massor, målade några ramar , vek kläder så inte mellan K ska behöva "låna " kallingar ;-) Sen iväg på cykling en stund  m H S duktig tjej !
Sen har jag försökt snabbpacka så vi ska ta oss iväg i morgon i nån ordning när inte det skulle vara nån träning på em.

Så nu ska jag sova en liten stund !

Kommentarer
Postat av: Fanny

tack tack, men det kanske inte är ngt alternativ ändå.. Men kul att bli tillfrågad iaf! :D



Kram

2008-09-25 @ 22:24:48
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0