stressad ? Nej

inte då, bara mycket i skallen - som vanligt , men det är ett vanligt beteende hos dagens människa tror jag ...

Vet inte vad jag ska skriva så det blir bara lite blaj

Ska läsa i helgen Helen Turstens nya - Det lömska nätet
Mejan kom m den , hon har redan hunnit avverka den på sin lista...
Sen vill jag läsa Liza Marklunds nya,
Så ska jag lyssna på Anne Holts - Saliga äro de som törstar

Jag törstar också - efter ett vinglas - få se om jag kan dricka ett i helgen , kanske ....
Om jag hinner mellan varven på isladan och marknaden.
Jo det ska jag hinna...

Nu åker vi snart , ska bara luncha först...

Visst är det fantastiskt  ( sarkastiskat menat ) när människor inte tar ansvar... bara går omkring och låtsas som det regnar när man själv är del av något som ställer till det för andra ... Rejält.  Att lasta över allt ansvar och all skuld på nån annan
Nog skulle det vara imponerande om såna kunde resa på sig och säga - jag vet , jag har gjort det här det var fel ...
Ärlighet är en dygd....
men ärlighet kan vara jobbigt ...

Kommentarer
Postat av: Magda

Förmodligen menar vi inte samma sak, men jag tänker direkt på människor som hela tiden ska glida runt på andras vänlighet och hjälpsamhet. Såna människor driver mig till vansinne.



Tack för mig ;-) och trevlig helg. Hoppas du hinner med ett vinglas i lugn och ro.

2008-09-26 @ 13:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0