Söndagmorgon

Och här sitter jag igen ...
Hade en helmysig kväll igår m kalas och sen cyklade jag m min vindunk i min fina väska till systeryster.
Där blev jag sittandes HELA kvällen , drack vin och mysade, surrade och fick smaskig efterrätt !
Vännerna kom dit oxå, en fick åka och  kom inte tillbaks-trist- och jag var lite trött men satt ändå kvar t halvett !
Jag tycker det är så skönt m en sån där kväll!

Nu blev jag bjuden på suring på fredagkväll-eller jag bjöd in mig själv, hoppas det passar bara - vi får se .

Idag är hela dagen fulltecknad, först en surprise f mina barn,  sen kalas  igen och sen ridskola och Mamma Mia på bio ... hoppas vi orkar allt bara ;-))

Maken är i skogen och jag var faktiskt lite sugen jag med... men det får vara t nästa helg kanske...

Kommentarer
Postat av: Lina

have a nice day;)

2008-09-14 @ 11:07:05
Postat av: Lina

2008-09-14 @ 19:54:15
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad kul! Haha, men vem skulle denne "någon annan" vara?

2008-09-14 @ 19:55:04
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0