Nu lämnar jag

Storuman och drar till Umstan , ska på lasarettet och göra tester, sen så lärt jag ha en del tid över för shopping, handlingslistan är lång... Och allt är inte ens mitt !
Har lastat 2 säckar m kläder som ska dumpas på Myrorna, brukar göra så m ungarnas kläder ( och en del mina) så att nån annan får nytta av dem !
Så jag lämnar gammalt och ska köpa nytt!

Hockeyklubba stod det på sonens önskelista, jag som är så haj på sportprylar- det kan ju bli roligt ,  ungefär som när han kom på träning och hade en seniorklubba, då sa tränarna till som tur var - för vad vet jag !? Men idag ska jag fråga mig fram !

SÅ nu åker jag ... och kommer v hem i morgon hoppas jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0