Muffin

Idol är alltid lika fascinerande.... sångrösterna är - fantastiska - ibland
Vi har gjort kväll och lagt oss i sängen hela familjen - utom storkillen som är på bio- Mamma Mia igen - och ska titta

Sen ska jag sova på saken.

Har varit på en upptaktsträff f mellanhockeykillen som gjorde sitt första ispass, insåg på vägen dit att vi måste införskaffa ny hjälm båda killarna använder f n samma hjälm (förtydligar;  dock inte samtidigt ), nya brallor, nytt halsskydd ( har tappat ett av de andra ) och ny klubba .
Tur det är BYTARDAG nästa onsdag på isladan.
Mötet gick bra , lugnt , fridfullt och trevligt!

När vi kom hem blev det INGEN promenad som jag tänkt mig - är så trött efter orolig natt.
Lilla K och pappan i familjen gjorde muffins - jättegoda !
Mellankillen var nöjd att få packa ner ett par t skolan i morgon - de har ju kommunmästerskapet i morgon.
Så då ska det vara matsäck.

Annars så ska jag faktiskt gå kurs i morgon eftermiddag- spännande att se vad det är !

Så nu säger jag God Natt och tack för idag - alla som jag träffat - ni har haft betydelse fr min dag , på ett eller annat sätt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0