Mardrömsvärvning för SIK

Drömde inatt att jag var på träningsläger m SIK Hockey, jag var en av deras nya värvnningar t damhockeyn , men killarna skulle också vara med och träna - det var bara det att så fort de hade ispass så hade jag annat för mig... Ni som sett mig på skridskor förstår varför.... Jag är som tjuren Ferdinand på Skridskor ... Inte bra alltså - inte bra alls !

Målade till kl var 23 igår kväll , hoppas kunna måla väggfärgen ikväll , vad det blir för färg ???
Ja gissa det ni ???

Det blir även bytardag på hockeyn , brukar finnas andra prylar med, ska även hjälpa till att skruva ner hyllor och bokhyllor....

Full dag igen m andra ord ..
Har jag berättat att systerdottern gjort sig illa i lilltån, hennes syster kom och hämtade mig i Söndags när jag var på macken, hon sa att storasyster gjort sig illa och att mamma och pappa var borta- jag åkte dit, tittade lite ( jag och fötter går inte ihop , jag tycker det är jätteäckligt ) kände lite försiktigt - hon var inte varm alls, den petade lite utåt , men vad ska en moster  veta ???
Jag sa att det går över, det är lugnt , det är inte varmt , det där fixar sig och sen gick jag ....Vad ska en moster veta ???
Hennes mamma tog henne med på sjukan senare på kvällen - den var av, en bruten lilltå .... Stackaren (lilltån alltså - bli sparkad i en dörr ... )
Men hur ska en moster veta ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0