måndag igen

den här gången är det v 40 Vintern närmar sig- det känns i luften också !
Nu blåser det som attans igen , kallt om fingrarna när vi cyklar .
Lilla K får verkligen kämpa för att ta sig fram i stormbyarna ....
Hon säger att jag har så stora ben så det är därför som det går fortare för mig ... Stora ben - tji ...

Har haft besök hela förmiddagen - trevliga besök , jobbsurr och annat surr.

Jag berättade f vännerna om när maken helt plötsligt på ett barnkalas tittade på mig och sa -
Har Morsan kommit tillbaks ???
Jag tittade på honom flera långa sekunder och tänkte att nu har det tiltat om totalt .... Ni vet så där man hinner tänka massor... Att var har han varit de senaste månaderna ??? Hon gick bort i somras det måste han väl ändå minnas ???
Eller är det jag som drömt mardrömmar ?? Är det jag som är tiltad ???
Tills jag förstod att han menade om urnan kommit tillbaks ...
Och jo det har den , nu är gravplatsen vald, på torsdag ska urnan gravsättas...
Det blir nära min pappa, farmor,  mormor och morfar  så det blir nog bra .... Till slut ....

Kommentarer
Postat av: ÅM

Tack tack =)

2008-09-29 @ 12:44:02
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0