Jag är sur !

Pratade med min mamms igår, vi surrade om livet i allmänhet och svårigheter och småheter, så hon berättade en hemlis, som jag inte visste men det var ett gammalt "skvaller ", Jag funderade lite på det och sa " Ska jag kanske säga nåt " 
Aldrig  i livet sa hon Det gör du minsann inte för då berättar jag din stora hemlighet !

Får man verkligen göra så - det tyckte jag var lite taskigt ... ;-))
Men men jag är väl tyst då ! "surmun"
 
Vännen var förbi igår och visade hur hon håller på att städa ... hon hade radat upp sin "skoaffär " ca 75 par tror jag hon kom fram till -fantastiskt ! Och inga dubletter.. helt otroligt, men jag tror inte ens hon minns vilka skor hon har !?



Sen fick jag en bild- vet inte vad det föreställer - en samling TjäderTuppar kanske Eller Storumans Manskör på studieresa ?,  Hans Scheikes lärjungar ?, Knutbys efterträdare ?, Homoklubben  ?Nån som har nåt förslag ?



Fattar inte vad som sitter på skallen heller ??? Och Det syns som alla håller nåt i handen ... Nästan lite skrämmande ;-))


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, såg typ ut som min skogarderob det där... Kanske måste jag också rensa lite. :P

2008-09-09 @ 12:22:53
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: ÅM

Men hjälp vad mycket skor! Jag älskar skor, men riktigt så många har jag inte =)

2008-09-09 @ 13:22:27
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kan det vara morotens vänner som har årsmöte?

2008-09-09 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0