I love

Hösten , tjasa omkring i tjocksockor i mörkret och tända ljus dricka te och mysa, jag gillar INTE när dammet flyger omkring i luften som flugor runt en död ko , tänk allt damm man INTE ser ... Huvva !

Var in t Lilla K´s kompis där de tapetserat och fixat i vardagsrummet- skitsnyggt- jag vill också fica , inte i vardagsrummet men i lilla K´s rum , hon ska få nytt fönster så då passar vi på , Lilla K vill ha hästar, pappan är mer inne på älgar, en av brorsorna vill ha hockeytema och den andra tuttar på väggarna , tur inte de ska bo där !
Jag är mera inne på vitt ( ovanligt ) och fondvägg m stjärnor .. vi får se - först är det jakt !
Lite fågel hörs det finnas - synd om dem som har unghundar som ska jagas in!!!

Hör talas om dem som ska till Stockholm helgen då det är första advent ! Avundsjuk blir jag - tänk Gamla Stan , julmarknad, NK´s skyltfönster, mysiga caféer....

Men jag kanske får fara på IKEA dubbelt upp !!! Vi ska hämta nåt i Harmånger m släpvagn och det är inte långt från Sundsvall , sen ska en av mina vänner t Haparanda är planen, och om jag ryms följer jag gärna med, hon ska handla MYCKET , vi kanske får ta m nån m lastbilskort, eller hyra buss ???
Ja ja nu ska jag t vännen och se IDOL och dricka te och skvallra ! ;-))

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också till Ikea.... =)

2008-09-11 @ 20:54:55
Postat av: Fanny

Höst = mysa i soffan med ljus, te eller varm choklad.



Me like. :)



Kram på dig

2008-09-11 @ 21:49:38
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0