Flyttfåglar

Igår flyttade systers "svärmor" - långt bort skulle hon ... lite tråkigt men skoj f henne, barn och barnbarn !

Idag hjälpte vi till lite hos vännen som flyttade västerut- inte så långt då men tillräckligt för att jag ska tycka att det är för långt !!!
Många var det som hjälptes åt då går det fort , och jättefint blir det - tycker jag !!!
Men det tar nog tid att komma i ordning !
Betongväggar och allt ...

Har även hunnit förberett middagen för gästerna vi får i morgon , trevligt !

Lilla K var på barngympa i kväll och som hon längtat ! Kul var det  ( tror jag hon följde m bästa EC hem och jag hann inte träffa henne innan hon gick i säng )
MellanK var på hockeyträning  - fick skjuts hem av en polers mamma - Tack tack !

Nu är det dax f sängen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0