B y T he W ay

ska krypa ner i sängen nu och läsa lite i en bok , Mias systrar av Maria Eriksson som tillsammans m Liza Marklund skrivit bl annat Gömda
Har haft en lugn kväll m lite fika m vänner, firat lilla K´s namnsdag, hon fick så fina presenter ;-) Några armband och lite sånt roligt krimskrams ! Och en tröja av sin mamma som fått leverans från Ellos idag, bl annat några fina ytterkrukor till blommorna så det blev fint i fönstren.
Maken är inte kry så jag hoppas han hämtar sig , jag tycker så synd om honom ! Hostar och kraxar.
Undrar om det är kallbadet som straffar sig , han påstår att det är blåsten på passet, han hatar att sitta på pass så han skyller på det tror jag !




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag läser nästa uppföljare nu om Emma...Sååå bra böcker! kram...

2008-09-09 @ 07:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0