yrhöna

med många järn i elden just nu känns det som ...
vaknade kl 4 i morse och kunde inte somna om så jag lyssnade färdigt på Anne Holts ljudbok, kan inte säga att jag vet RIktigt hur den var, men rätt okej !

Så på jobbet strular datorn IGEN .... Agghhhh ... det är inte hos mig utan länken t storebror...

Maken drog t Åsele och hämtade hem ett kylaggregat, så jag och storkillen fick ta emot och lasta in 135 balar m toapapper - storkillen hade sagt till på skolan att vi behövde hjälp men ingen av klasskamraterna kunde tänka sig att hjälpa till - fast pengarna går t klasskassan "surt"Men vi bar in ALLT själva jag och han ...


storkillen på lastbilsflaket med de 5 pallarna m papper lastat så jag fick hoppa för att få tag på de översta...
Nån som vill köpa en bal, 72 rullar, 180 kr - vi kör hem det i Storuman Stensele, Gunnarn , Långsjöby Skarvsjöby...

Sen var vi på hockeyladan och storkillen visade mig sin klubba som "hoppat ut " ur deras låsta förråd och gått av ...
Konstigt.... om nån lånat den kanman väl säga till att man lånat och den råkade gå av...
Tur det inte var den nyaste , men lite konstigt och tråkigt  ...

''

resultatet blev så här...

Lilla k fick prova sina nya skridskor- det gick jättebra, nog är det skillnad på skridskor och skrillor...



Till julen kommer nya Nobless- limited edition..
Ser supersöta ut - till hjärtevännen




Kommentarer
Postat av: ÅG

Och man skyller att på när man blir gammal blir man glömsk.... Hade hjälpt till om jag hade vetat..(skall kolla med sonen hur gammal han är)...

2008-10-21 @ 09:00:26
Postat av: ÅM

Du verkar ju ha koll på det där med hockey =O) Min son på 6 år är sugen på att börja med skridsko/hockey. Hur gör man, finns det nått för den åldern? Tider? Vad måste man kunna??

2008-10-21 @ 15:25:22
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0