Travolta och Olivia

dansade hela kvällen - i olika skepnader !
Roligt tror jag de flesta hade, godiset och drickan gick åt. nån som slog sig, nån som tappade pengar, nån som ville hem, nån som tyckte musiken var för hög men de flesta hade roligt tror jag !
Kanon att man kan få tillgång till lokaler och musik så där , vi har blivit jättebra bemötta heder till fritidspersonalen och röbropersonalen som hjälpt oss !
Heder och tack också till alla föräldrar som kom och var där !

Hann inte fota ett enda kort , men ni skulle inte känt igen nån heller tror jag, för det var mest spöken och monster där !

Nu ska vi i säng för i morgon är det hockey och toapappers- kola-försäljning Lillebrors bästa tror jag bestämt att det heter - ska jag lägga undan en burk t dig Lina ??? Du kommer väl uppöver nästa vecka ryktas det ??? Eller ska jag lägga en på lådan ;-)



Bild lånad från kakservice.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi vill köpa kola!!!!!!!!! En burk..=) vi kommer på torsdag..=)

kram

2008-10-25 @ 11:11:30
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0