Surfar

runt och önskar .....
# Att jag hade mera tid
# Mera Pengar
# Kunskap
# Mera loppisar nära med mina sorts prylar
#att  jag visste vilka "mina sorts prylar "är
#Att vi hade ett fint gästrum - inte källaren mellan tvättstugan och pannrummet
# Att nån kunde komma och anlägga en trädgård till mig
# Att nån kunde komma och sköta om den ibland
# Att nån skulle göra det bara f att de tycker det är roligt !
# Att nån kom in till mig och sa ; åh jag köper din soffa, din kökssoffa och ditt vitrinskåp ( jag vet Linda jag skulle fota och maila - få se om jag tar mig för nån dag ... ) utan att jag behövde bry mig !
# Att jag hade nåt annat att bry mig om ....


Så jag surfar vidare bland annat på ;
Vita ranunkler

Jennyshemochharmoni

Roomervice




Kommentarer
Postat av: Linda

Men, du smsade ju! Det funkade ju fint! Lägg upp de bilderna på Blocket så får du säkert sälja grejerna!

2008-10-14 @ 22:13:26
Postat av: Kicki

ciao ! Vad har du för soffa ?

2008-10-15 @ 11:52:27
URL: http://kixvix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0