suck och stånk och stön

det är inte nå sexaktigt jag håller på med - jag lovar, jag har bara tappat all ork,
Varit på spinning med sötaste LS som hade pass, bara för två själar ikväll ...
men jag tappade benen på vägen, för dålig kosthållning tror jag...Så nu har jag laddat med ägg, och vet ni vad ägg kan göra med en människa...
Men inte med mig.... Jag är för trött

Har surfat runt - och hittat massa rolig information, internet är för himla bra (om det inte missbrukas.)
Några gravida, några som hittat varandra , några som flyttat - roligt roligt !

Trodde tvättmaskinen gått sönder , den ville inte centrifugera, men maken har lagt en tröstande hand på den ( joxat lite med den ) så jag hoppas den hämtar sig, behöver inte  en trasig tvättmaskin just nu... inte alls just nu !

Gaa vad hände m Grey´s anatomy.... det blev nåt konstigt ...Nu är det tillbaks !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hola! Hur gör man???? När man vill ha en video på bloggen? Från Youtube tex... Ja fattar ingenting! Hjälp mej!!

2008-10-22 @ 22:24:58
Postat av: Susen Lusen

Skyldig till inlägget ovan... Glömde bara skriva att de va jag... Va så upp i varv...

2008-10-22 @ 22:26:13
URL: http://milwasnook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0