Städa städa

varje torsdag också varje jul - tycker jag är - kul
Eller det är skönt när de är gjort i alla fall !

Kungen har uttalat sig idag - det är nog många som applåderar , alla jägare m hundar m.fl men många kommer nog att protestera ...VARG




Ska bli intressant att se om det blir nån folkstorm / debatt om detta uttalande ?

Storkillen lagade middag m en kompis - duktiga killar när de vill ! Och är motiverade !

Sen har jag haft flera djupa samtal i dag - både såna som lättat och såna som känts mindre lättande , alla gällde barn och ungdomar i olika åldrar, mina och andras.... Det är inte lätt att vara ungdom alla gånger ....
Tyvärr... Ska försöka dra mitt strå till stacken i ett fall...

Har hunnit m ett pass m H S  - superledaren , som verkligen kan konsten att peppa mig - härligt var det ikväll !!!
Hon är verkligen kanon - hoppas verkligen vi kan stråla samman i morgon kväll nån sväng nånstans ...
Alla dörrar öppna ;-))
Fick en kopp te hos min söster - är så länge sen vi satt ner och surrade - men när jag for därifrån kände jag att det var nog bara jag som surrat ... hm måste återgälda nån dag ! Möjligen nästa helg !!!

Så nu har jag svamlat färdigt för ikväll ...

Åver änd aut ! Råger !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0