Snö

I luften idag med , men det ligger nog inte kvar, däremot ska vi  byta däck på bilarna idag.
Maken jobbar så jag får åka dit och hjälpa till med det ( jag tar butiken och han skruvar , men vi kanske ska göra tvärtom idag ... vi får se om han har tid )
Sen är vi bjudna på middag i kväll ! 

Just nu håller jag på leta ett recept på nån dressing som vi ska göra, barnen älskar den och åt den på dagis tidigare, så jag har fått receptet därifrån - det är vitlök i och de åt den till allt - jag tror ingredienserna är följande
 1 del äppel cider vinäger, 2 delar olja (gärna rapsolja och linfröolja), örtsalt, svartpeppar och pressad vitlök.
Så vi ska blanda och skaka få se om det blir godkänt - är det nån som vet vad jag pratar om får ni gärna höra av er och säga  om vi är inne på rätt spår....

Bakar även bullar för idag är det



KANELBULLENS DAG !
Mums jag älskar varma bullar !!!

Hoppas ni får en varm god kanelbulle också idag !

Kommentarer
Postat av: ÅM

Mina barn har också ätit den dressingen och älskar den!! Men jag har för mig att det är balsamicovinäger i den..

2008-10-04 @ 11:59:52
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: ÅM

Glömde å säga att annars så är det som du skrev med kryddor, olja och vitlök =) Lycka till!

2008-10-04 @ 12:01:13
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Susen

Men hur i hela gör man så snygga bullar???

2008-10-04 @ 16:05:36
URL: http://milwasnook.blogg.se/
Postat av: Hanna

DOM bullarna såg hur goda som helst ut!!!! jag vill haaaaaaaa!!!!!

2008-10-04 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0