Slöjd och GI



Storebror hade haft slöjd på skolan , och kom stolt hem med en fin hockeyklubba till en glad lillasyster
 Precis likadan som han har fått själv ! Målad i samma färger , och den fungerar jättebra ;-)



Fina blomman jag fick av matgästerna i går - jag älskar de här "trollhassel" pinnarna som sitter i !
Höstfint !

Sen köpte jag en bok i går , inspirerad av min duktiga moster och morbror som gärna använder sig av den här metoden , jag tror på tänket , men har lite svårt att omsätta det i praktiken, så nu ska jag läsa på !
Vad tror ni fungerar det ? I längden ?



HAr fått mess idag om en leverans vi väntat på - nu är vi flera stycken som beställt men det verkar vara MASSOR med grejor !

 

Fulla garaget med IKEA grejor , jag skulle gärna följa Mejan och H S på söndag t Haparanda men , har beslutat mig för att avstå ....  Får bli Sundsvall när vi ska hämta inredning t butiken så småningom !

Kommentarer
Postat av: Monica

Var på lunch igår och blev bjuden på Cesar sallad med dressing ur GI boken. SUPERGOD dressing :O)

2008-10-01 @ 15:44:56
Postat av: Hanna

Jag tror på GI.... har bara inte kommit dit än :P

2008-10-01 @ 17:51:24
Postat av: anna

JAg tror stenhårt på det, mitt nya liv =)

2008-10-04 @ 10:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0