Okej

Nu känner jag mig ganska slut på i knoppen ...
Har burit in två nya fina sängar till killarna i kväll , Tjohooo så nu sover de som kungliga !
(Maken hjälpte förstås till )
Var och hjälpte vännen att montera en lampa , så mycket som ska göras innan det är klart , men fint blir det , kanonfint!
Lilla K fick bada , hon älskar att bada , ibland skulle jag faktiskt vilja ha ett badkar

St Tropez

Få renovera badrummet i källaren , golvvärme , klinkers, bastu, relax, mys !

Men det är INTE prio ett !
Sen har jag skjutsat och hämtat barn, mellankillen har bowlat, storkillen har haft ficklampsjakt och tyvärr tror jag nog han dragit på sig förkylning... Återstår att se men han hade jätteont i halsen ! Få se om jag får i honom Iza´s zink och ingefärakur ???  
Fick en inbjudan i dag på supertrevlig fest ! Ska bli najs ! 
Sen var H S in och undrade om jag skulle m på IKEA , suget är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Stort , ´när de liks ska fara ... .jag villll, ska fundera en dag till ....

Mellankillen som är så bacillrädd för allt vad kroppskontakt heter, pussar , kramar, nån som smakar på hans mat / dryck Han torkar noggrant och tvättar munnen om det är risk för närkontakt ...
När gamla barnvakten kom på middag i går så  pratade vi om nya "flugan " att dricka energydrickan Monsters
Pappan sa till Mellan K,  när han tjatade om Monsters, att han skulle få det  den dag han blivit så stor så han kysst en kvinna, i hopp om att han skulle lugna ner sig
Då vänder sig grabben som ligger på golvet en bit bort och tittar på vårt främmande och säger
"Ta och Kom hit  Anna "
Men han bangade ur !

Idag åkte systers svärmor neröver m flyttlasset ...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dessutom har jag bokat hotel nu.... det blev ett inne i stan, ett mysigt litet hotell..... och jag såg även att man kunde ställa in en extrasäng ;)

2008-10-02 @ 03:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0