Hipp Hipp Hurra

Idag är en stor dag !

Min vän sen mångar år , som härstammar från Klippen , men bott i Rossön och flyttade till Holmsundsgränd bakom Parkskolan för att så småningom flytta bort några år men nu åter bor i Storuman fyller år ! Hurra Hurra Hurra !



En tårta till min vän !

Nästa firande sköter Maken och jag !
Vi har nämligen hör och häpna varit gifta i NIO långa roliga år !
Precis idag ! Vi vigdes precis efter mellanK  hade döpts, Ingen skulle veta, det var hemlighetsmakeri, några hade anat men många blev överraskade !
Och vi är fortfarande gifta efter Nio år ! Idag blir det inte så mycket firande vi spar det t i morgon då vi ska gå ut och äta , men nästa år då är det TIO år och det infaller på en fredag ! Då blir det mera firande hade jag tänkt !



Tänk vad mycket som hänt på nio år , vad många som var med som inte finns med oss idag, många som flyttat och många som inte var med som skulle vara det om vi skulle göra samma sak idag !
Tjorvigt men jag hoppas ni förstår ...

Idag firar vi men med en tanke på de som inte finns med oss idag

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis på er dag! kram....

2008-10-02 @ 13:45:13
Postat av: Monica

Grattis på eran dag o grattis till hon som fyller år ;O)

2008-10-02 @ 17:42:36
Postat av: Hera

Grattis på eran dag...och grattis till...är det hon som har en brorsa som var/är en fena på att spela orgel...?...jag var nog lite kär i honom när jag var typ 10 år...:-)

2008-10-02 @ 19:49:15
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Fanny

Grattis! :D



Kram

2008-10-02 @ 23:41:57
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Tack tack ! Hon som fyllde år hälsade tillbaks och Hera ; Hon har en bror , om han spelar orgel ? Jag tror det men jag minns inte riktigt , hon har en äldre storasyster också ...Härstammar som sgt fr Klippen med en lokal Kändis t farbror ... ?!

2008-10-03 @ 07:34:35
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0