Hela långa dagen

Har vi haft det bara bra ! Åt god lunch m vännerna på nyfiket , bakad potatis m skinkröra ! Mums !
Skvallrade lite om snattare och chefer, blommor och ungar, sjukdomar och lägenheter, mat och mopeder ....
När jag hämtat lilla K var vi och köpte blommor t vännen , Maken hade också besökt blomaffären och träffat vännens sambo i samma blomärenden, maken hade då föreslagit att de skulle köpa en gemensam blomma som vi skulle få ha delad vårdnad om - ekonomisk som han är ( NOT )

Det bev inte så jag fick jättefina blommor när jag kom hem och god mat!

Efter städning ?! så tog vi oss på tårtkalas så det har varit kalasande HELA dagen !
Storkillen som hållit sig hemma hela dagen laddar för att kunna sova borta m klassen , och ha lite trevliga utflykter, vi får se om han får åka . Han hade ju feber i morse och "vill så gäääärna sova borta "
Mellankillen har vi precis hämtat hem från Ensamheten där han haft "ägigt" skoj !

Nu ska jag kasta mig framför tvn en stund !

Blev så glad f NorrlandAnnas skull idag - men vad kan man vänta - hon började ju sin bana på ett bra ställe ! ;-))
( som barnflicka till storkillen och så småningom som arbetskamrat till oss )
Vi håller tummarna !!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade räkor i min röra??? Fick du annat?

Morronkaffe? ;)

2008-10-03 @ 07:59:07
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0