Grey´s

hinner jag nog kanske se ikväll... hör inte till vanligheterna att jag hinner sätta mig framför tv´n, brukar mest hänga en stund framför datorn innan jag går isäng... Men ibland så slår jag till och gärna på GREY´S

Båda killarna är i skogskojan m farfar, de är så skogssugna, ska ut och lufta hundarna i skogen i morgon ... få se om de hittar nåt trevligt..

Och min morgondag känns som den blir lite tuff, ska jobba , ska luncha m vänner, ska göra ett uppdrag till svågern, ska på kurs , ska sätta mig på buss och åka t Umeå, ska hinna packa inför det och inför lilla K´s bad ...Och det kan bli lite stressig...

I Umstan ska jag ICKE shoppa ett enda dyft, möjligen i lasarettskiosken- eller på fiket ... blir på lassa HELA dagen , har fyra tider att hålla under hela dagen. Sen hoppas jag få svar på lite frågor...

Sen kommer min lilla go´mamma med mig hem , ska bli mysigt, men helgen är fulltecknad - om vi vill...
Änglahelg, grav med ljuständning, kyrkobesök, änglapyssel, hockey i alla valörer... cafe´mys...
få se vad som blir av...

Åh sen ringde de och sa att jag hade nåt trevligt att hämta på LO spännande !!! Det vill jag också hinna i morgon...

Gud vilket tråkigt inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0